Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Игровые новости
Jedi Council > Беседка > Игры
Страницы: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52
OneMoreShepard
Цитата
#Nioh Coming to PC (Steam) as Nioh: Complete Edition on the 7th November2017!
#DefyDeath with all DLC included + enhanced graphical modes!

©

OneMoreShepard
EA reboots Uncharted creator’s new Star Wars game, closes Visceral Studios

Цитата
“Our Visceral studio has been developing an action-adventure title set in the Star Wars universe,” EA explained in a blog post. “In its current form, it was shaping up to be a story-based, linear adventure game. Throughout the development process, we have been testing the game concept with players, listening to the feedback about what and how they want to play, and closely tracking fundamental shifts in the marketplace. It has become clear that to deliver an experience that players will want to come back to and enjoy for a long time to come, we needed to pivot the design.”


Другими словами, лутбоксы в сингл-плерее не очень заходят, поэтому студию мы закрываем и будет делать какую-то херотень мультиплеерную/опен-ворлд/сурвайвал, анчартед в вселенной ЗВ можете забыть
Shinoda
бл*ть
OneMoreShepard
Activision Patents Matchmaking That Encourages Players To Buy Microtransactions
День бизнес-новостей
OneMoreShepard
EA 'pushing for more open-world games [because] you can monetise them better,' says ex-Bioware dev

Цитата
Manveer Heir: "I've seen people literally spend $15,000 on Mass Effect multiplayer cards."


Добавлено через 3 мин.
Цитата
The problem is that we've scaled up our budgets to $100m+ and we haven't actually made a space for good linear single-player games that are under that. But why can't we have both? Why does it have to be one or the other? And the reason is that EA and those big publishers in general only care about the highest return on investment. They don't actually care about what the players want; they care about what the players will pay for. You need to understand the amount of money that's at play with microtransactions.
Dhani
Спасибо Sony

OneMoreShepard
Цитата(Dhani)
Спасибо Sony

Ага, хорошо, что им надо свое железо толкать)
Dhani
Хорошо что толкают они посредством одиночных игр с сюжетом, а не онлайн-онли.
OneMoreShepard
Цитата(Dhani)
Хорошо что толкают они посредством одиночных игр с сюжетом, а не онлайн-онли.

Amen
Arhikanonik
Amen.
Что-то почитал я тут новости, вообще игровые новости последнего времени и лишний раз пошел обнял свои сингл игрушки в коробочках от Sony.
Nothing But Red
Ну, это второй повод купить Свущ.
Dhani
Как и ожидалось. В Nintendo всё-таки не простые смертные работают, держать такую планку качества.

Super Mario Odyssey Is The Best Rated Game Of All Time
OneMoreShepard
Цитата(Dhani)
Как и ожидалось. В Nintendo всё-таки не простые смертные работают, держать такую планку качества.

Тут скорее заслуга фанатиков нинтендо, простите.
Dhani
, вся журналистика - фанатики Nintendo? Если так, то что-то в них есть, раз все фанатики, не находишь? ;)
Как сам, играл-то, раз такие мысли высказываешь? Или метод Отто?
OneMoreShepard
Цитата(Dhani)
Если так, то что-то в них есть, раз все фанатики, не находишь? ;)

Не спорю что есть, как минимум я не слышу о микротранзакциях или забагованных релизах) Я просто уверен, что не будь на коробке написано МАРИО - не было бы там никаких 98%.

Цитата(Dhani)
вся журналистика - фанатики Nintendo?

Ну, есть рецензия от человека, который не фанат Нинтендо? Есть подозрения, что нету. Потому я юзерскору доверяю намного больше, чем прессе. Сейчас 8.9, этой цифре я могу поверить. С зельдой тож самое, пресса - 97%, игроки - 8.4. Судя по тому что я слышал/читал/видел она как раз на 8.5-9.

Цитата(Dhani)
метод Отто?

Yep, that's me.

Вообще появилось желание прикупить какой-то свитч, но он стоит почти как пс4)) При том что там 9000 всяких инди (тоже с интересными ценами), марио, и зельда (вот в нее поиграл бы).
Dhani
Цитата
Потому я юзерскору доверяю намного больше, чем прессе.

Смысл ему верить, когда играм часто ставят единицы хейтеры и просто те, кто ждёт Марио (и любой экз) на пека?

Я не говорю свято молиться на обзорщиков - вовсе нет. Однако винить их в предвзятости нелепо. Если практически каждый журналист в мире - фанатик Марио, то может дело не в них, а в том, что Марио так хорош?

Цитата
Я просто уверен, что не будь на коробке написано МАРИО - не было бы там никаких 98%.

Это не правда. Почитай про всякие Марио Теннисы и подобное - другая картина. Просто всегда ведущие ключевые игры с Марио делаются главной студией, где работают сверхлюди.
OneMoreShepard




Испуглся, что это Элли, но у нее вроде татуировка должа быть на руке

Добавлено через 16 мин.


Shinoda
Главное забыл
OneMoreShepard
Красивые синематики, но мне лутбоксы сильно охладили трахание.
Nothing But Red
Для меня вот это самые интересные анонсы


Dhani
Новая игра от Sucker Punch. Дождался наконец.
What a time to be a console gamer.
OneMoreShepard
Цитата(Dhani)
Новая игра от Sucker Punch. Дождался наконец.

О, я же говорил, что скоро объявят что-то)

Цитата(Nothing But Red)
Для меня вот это самые интересные анонсы

Ghost of Tsushima очень интересно выглядит, хоть и только синематик
Nothing But Red
Цитата(Boruto's Dad @ 30.10.2017, 22:54) *
Ghost of Tsushima очень интересно выглядит, хоть и только синематик

Это не синематик, ну т.е. не все там синематик. Видно же. Геймплей будет позже.
OneMoreShepard
Цитата
Introducing Ghost of Tsushima, the next open-world adventure from Sucker Punch Productions.


Добавлено через 55 сек.
Цитата(Nothing But Red)
Это не синематик, ну т.е. не все там синематик. Видно же. Геймплей будет позже.

Ну я имел в виду "кат-сцена", да. Геймплечику бы
Nothing But Red
И как я верно понял, с упором на стэлс. Супер, давно не было игр в стиле Tenchu.
Shinoda
Хочу новую игру от Rocksteady.
А Spider-man заставляет меня жалеть, что я не консольщик.
Dhani
Цитата(Dark knight)
Хочу новую игру от Rocksteady

Согласен, пора.
Arhikanonik
Очень понравился трейлер Паучка. Правда я все жду Фелицию, а тут снова Мери-Джейн.
Даты выхода так и нет же?
Nothing But Red
Цитата(Arhikanonik @ 31.10.2017, 13:10) *
Очень понравился трейлер Паучка. Правда я все жду Фелицию, а тут снова Мери-Джейн.
Даты выхода так и нет же?

2018
Arhikanonik
Nothing But Red, тогда спасибо SONY за еще один прекрасный год)
OneMoreShepard
OneMoreShepard
EA Is Buying Titanfall Developer Respawn For Over $400 Million
Говорят, что Титанфол 3 конфёрмд и еще игру по ЗВ делают. Также, аниматор из Naughty Dog:

Цитата
Word on the street is the Respawn Star Wars game was instrumental in the Visceral closure because it looked so much better by comparison despite a shorter development. This further backs that up:


Dhani
Игру по ЗВ вроде давно планировали?
OneMoreShepard
Цитата(Dhani)
Игру по ЗВ вроде давно планировали?

Впервые о ней слышу, так что думаю, что не давно, но достаточно, что бы был прототип, который показали ЕА
Dhani
В новостях у нас точно что-то было.
Nothing But Red
Было было, в прошлом году еще.
OneMoreShepard
Why Clicker Heroes 2 is abandoning free-to-play

Цитата
We had to choose one of two models: Paid upfront like traditional games, or free-to-play with a real-money shop like Clicker Heroes 1. We chose paid upfront, for $29.99 (fully refundable for a year after launch), and we are in a situation where we have to explain ourselves to a massive number of players who were expecting/hoping for a free sequel. There are several reasons why we are making this decision.

Ethical reasons

Games are inherently addictive. That alone is not a bad thing, until it gets abused. In Clicker Heroes 1, we never tried to abuse players with our real-money shop, and for the most part we designed it without the shop in mind so that you never have to purchase rubies to progress. Despite this, we found that some number of players spent many thousands of dollars on rubies. I can only hope that these people could afford it, and that they were doing it to support us, and not to feed an addiction. But I strongly suspect that this is not the case.

We made a lot of money from these players who spent thousands. They are known to the industry as "Whales". Great. If you're rich, please be my guest. But we don't want this kind of money if it came from anyone who regrets their decision, if it made their lives significantly worse as a result. Unfortunately, those who have a problem are usually in denial about it, and would be too ashamed to ask us for a refund. We would give the refund in a heartbeat. It's not like we have artists drawing each ruby by hand. It costs us nothing but payment processing fees.

We really don't like making money off players who are in denial of their addiction. And that's what a large part of free-to-play gaming is all about. Everyone in the industry seems to rationalize it by shifting the blame, assuming way too much cognizance on the part of their victims. People can make their own decisions, right? But it just doesn't sit well with me. Despite very few of our players having complained, it felt wrong when we started doing it and it still feels wrong now.

That said, we're not going to change how we monetize Clicker Heroes 1. It would destroy our studio if we did. Most people are OK with how we've handled it. Our unlimited refund policy still stands. But going forward we're going to at least try the paid-up-front model for our business. It may or may not work. It probably isn't worth nearly as much money, but at least we can do it with a cleaner conscience.

Game design reasons

We want the experience to be good. The mere existence of real-money purchases puts an ugly cloud over the player's experience, with the persistent nagging feeling of "My game could be so much better if I just spent a few dollars". That alone feels terrible.

Also, if we have a real-money shop, we are limited to only rebalancing the game in ways that people who just spent money would approve of. People paid real money to get the current state of their game where it is at, and they've developed an expectation that it would be good for a long time. If we make changes to the game that are better for the game but *feel* worse for any one particular player at any stage of the game, we get backlash from that player. We've experienced this many times in the past. As a result, Clicker Heroes 1 is kind of a frankenstein of a game, our hands always having been tied by the fact that we couldn't easily change things that people paid for.

With Clicker Heroes 2, we plan to work on at least a few major updates without too much regard to player progress, similar to the way Dwarf Fortress, Rimworld, Factorio, and other games do. New updates can change the game to be incompatible with old saves (which will be rare, maybe once or twice a year), and there will be plenty of advance warning when it happens. Players then have the option to continue playing on the old version, or start fresh on the new version. To help make things more interesting, Clicker Heroes 2 is designed with multiple characters for you to choose from. So when you start fresh on one of these updates, you can play a different character, which will be a much different experience.

Also, we like games with mods and we want mods. Real-money shops make little sense with mods, when you can just download a mod to quadruple the number of rubies you get. Also, it is simply too easy to cheat. To facilitate modding, we would be giving lots of easy access to the source code, and very easy save editing.

Pre-orders

Final reason: Pre-orders don't make sense if a game is free-to-play. Pre-orders qualify for full refunds for up to a year after we launch: https://www.clickerheroes2.com/.

- Fragsworth
OneMoreShepard
Beamdog Announces Neverwinter Nights: Enhanced Edition

Отличные новости
Dhani
WTF is Clicker Heroes?
OneMoreShepard
Belgium says loot boxes are gambling, wants them banned in Europe

Добавлено через 6 мин.


Цитата
The State of Hawaii announces action to address predatory practices at Electronic Arts and other companies. November, 2017
Мэл
Хорошие новости.
ddt
Цитата(Boruto's Dad @ 21.11.2017, 5:55) *

Мне, правда, не очень понятно, что они там энхансить собрались, кроме цены
OneMoreShepard
Цитата
#Hellblade: Senua's Sacrifice has reached 500k sales in 3 months, moving the game into profit ahead of our expectations! Find out more on this and how the game's launch went in the final #Hellblade dev diary:


OneMoreShepard
OneMoreShepard
OneMoreShepard
Darth Fear
меня название смущает ;;P
Nothing But Red
Вот это отлично
OneMoreShepard
Цитата(Nothing But Red)
Вот это отлично

ООоооо, как раз то о чем я просил в этой теме пару месяцев назад :о Отлично
Крэйден
Цитата(Nothing But Red)
Вот это отлично

А вот ЭТО было неожиданно. Но приятно. Жду дальнейшей реализации.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Форум IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.